En ny blog har sett dagens ljus

Hejsan allihopa

Jag har otroligt mycket funderingar kring pedagogik, lärande och utveckling. Nu är det dags att dela med sig av dessa. Jag vill starta diskussioner kring detta ämne i syfte att utveckla mig själv genom er läsare och också sprida mina erfarenheter. 

Jag läser mycket artiklar och böcker på temat och kommer på denna blog försöka länka ut till intressanta saker inom området. 

Vi är så många som jobbar inom området utbildning och många är vi väl också som sett både bra och dåliga exempel på diverse utbildningsinsatser. Ämnet i sig är också roligt eftersom i stort sett alla människor har erfarenhet av just utbildning. 

Jag behöver ett forum att ”skriva av mig” och nu kör jag igång.

Kommentera

Grundläggande HTML är tillåtet. Din epostadress kommer inte att publiceras.

Prenumerera på det här kommentarsflödet via RSS

